lördag 7 november 2009

a dustland and a fairytale

Jag har tråkigt.
Vi ska tydligen baka massa nu men jag känner inte för det.:( kaksmet lockar mig inte.. jag måste sluta vara tjock.
Jag öppnade ett nytt konto igår för jag ska börja spara pengar, men det kommer vara värt det.
Robert har börjat spela något sexistiskt äventyrsspel så han är bortom all räddning.
Jag vill också ha ett roligt tidsfördriv.. all bra anime är slut, ska jag börja spela spel?
Jag fryser, VARFÖR är det så kallt? 21 grader my ass.
Jag är dålig på avstånd.. det är kallt och trist.
Jag har inte hört en enda låt på kents nya album, shame on me.

Nu ska jag rycka upp mig, det löser sig.


out here where the dreams are high
out here where the wind don't blow
out here, the good girls die
and the sky won't snow

Inga kommentarer: