onsdag 25 november 2009

dude, I totally miss you

Grey's sög faktiskt inte idag!
Eller det suger aldrig men oftast får det mig att gråta så då är det jobbigt.
Dock värker mitt hjärta av att George är död:(

Jag har packat "klart" nu och ser inte fram emot att dra runt på väskan!
Jag hatar väskor! Jag hatar då man ska hoppa på bussen men måste gå bak och slänga in väskan först så man hamnar sist i kön och får sitta brevid en gubbe som luktar instängt. UÄÄK.
Dom borde ha ett rullband då man kliver in som her bak väskorna (Y).
Jaja, jag ska inte whinea så mycket.

Borde sova snart, men jag är inte trött och jag vill aldrig aldrig gå ifrån msn.
Mes, jag vet.


If my heart was a compass you'd be north
Risk it all 'cause I'll catch you when you fall
Wherever you go
If my heart was a house you'd be home


Inga kommentarer: