måndag 5 oktober 2009

not touching material

Idag sov jag till nästan 13 och jag är trött som fan iaf.
Har annars varit ute och gått i kylan och köpt en bronzer, ansiktskräm, parfym och nagellack!
Fick mitt paket med skor igår så jag hade mysiga UGGs på promenaden:)
Jag veeet, de flesta av er kommer tycka att UGGs är fula och att alla andra har dem.
MEN, jag ser ingen i Åsele som har dom.
Jag tycker dom är sköna och söta, så bespara mig tyckande.
Folk är så dåliga på att säga när något är fint och yttrar sig bara då något är fel eller omodernt, det stör jag mig på.

Nu väntar jag bara på min jacka och jeans från Nelly!:)
Det är fun att köpa grejer, tyvärr.. lite som terapi.

Har nästan kommit på vad jag ska vara på halloween så jag är inte riktigt lika stressad över det.
Är dock grymt nervös över en annan sak som händer i veckan!:S
Haha, ni får veta om det går bra, annars får ni inte veta.

2 kommentarer:

Hennes Kungliga Majestät sa...

är det riktigt uggs? vilken färg?

MRTNA sa...

jag hade fejk. Fula uta' helvitt, men sköna som få..