tisdag 13 oktober 2009

in regards to myself

Kom hem från Lycksele idag.
Nu ska jag göra psykologiuppgift på några timmar, inte sweet.
Jag fullkomligt älskar när jag skjuter upp saker.. not.
Jag borde inte ens skriva blogg men det är fucking tråkigt att läsa om Sigmund Freud och hålla en diskussion med sig själv.

Iaf, festen i lördags var phun!
Fast jag ditchade hotellet typ direkt och gick tillbaka till Robert fär vi förfestat.
Vi spelade spel och pratade i mörkret:) roliga människor!
Nu ser jag fram emot halloween!
Marlene den räven har kommit på vad hon ska vara...
Jag tror jag tar på mig en sopsäck och leker gårdagens sopor.
Jag kanske kan vara white trash beautiful!
Uppklädd i sopsäck.. haha.. fan så dålig fantasi jag har.

you grab my shirt, your way so curt
I swear to God that this doesn't hurt
when you stare like that, you put on that act
you'll say something and then you take it back
and I feel as though I've done somthing wrong
oh, how I miss you and your gone

Inga kommentarer: