fredag 16 oktober 2009

devour

Mina halloweengrejer har kommit, men jag har inte hämtat ut dom än, ska göra det imorgon.

Idag har jag styrketränat så nu har jag ont överallt.. så ont att jag somnade förut idag fast jag inte ens låg ned eller hade ryggstöd.
Jag ska försöka städa mitt rum och packa ihop lite grejer.
Måste packa en väska också.

Just nu sitter jag och kollar på massa intervjuer med Marilyn Manson.
Först kollade jag bara för att se hans sminkning, jag hade tänkt försöka apa efter lite.
Det där rosa han har är coolt, tror jag ska göra så.
Fast jag lär ju se ut som en liten gris istället men äh.
Linnéa ska hjälpa mig är min tanke!

Det är tråkigt i Åsele.. slask och grått.
Jag vill ha julafton och skinka.
Påtal om det så ska jag handla massa julklappar nästa vecka på ikea! när jag kommer därifrån ska jag inte ha en enda julklapp till att köpa.

Ska se lite serier nu och sedan sova.. jag ska upp 9 och styrketräna.

you say you wanna die with me
okay, lets go
but I'll kill you first 'cause I don't trust you