fredag 4 september 2009

what's my age again?

Sitter i mörkret och kollar på Kjell! haha, det är helt awesome;D
Sitter även och kollar kläder och det är drygt att jag vill ha massa saker från olika sidor! Kan inte alla kläder vara på samma hemsida!?
Sedan så har jag ingen stil.. eller ni fattar? Jag kan inte placera mig och vet egentligen inte vad jag passar i.
Folk säger att jag borde ha tighta kläder men come on? Jag känner mig gravid.
Alla säger även att jag ser alternativ ut, vilket kanske inte är osant? Vad innebär alternativ egentligen? jag tar det som att jag inte ser ut som alla andra och det är väl bra? Skulle ni gilla mig mer om jag bara klädde mig i kläder från H&M och såg ut som alla andra? nä, didn't think so.

Gosh, svårt att skriva blogg! Jag har 0 fantasi.
Var inne på Amirs sida nyss, ni vet han som var Kissies BFF förut, och han har lagt ut bilder på gayporr! hahaha, hilarious!:D
Jag skulle ju kunna lägga upp provocerande bilder och prata om hur snygg och brunbränd jag är men ptja, sanningen att säga är jag inte speciellt provocerande och jag är vit som ett papper.

Tror iaf jag ska lägga mig i sängen nu.
Jag gillar att ligga i sängen.
Den där stunden innan man somnar och visualiserar hur man vill att allt ska vara.
Det har jag gjort sedan jag var liten som en räka! still makes me calm.

Ska även till Tallberg this weekend så jag kommer vara offline, så att säga.

Och just! jag har klippt lugg.

Before.


After.



Klaga inte på bilderna.. jag var trött på båda säger vi.
Haha.. mest försökte jag se normal ut men det ser ut som jag fått något i ögat och vill döda min mamma.
Jag bju.

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

I like it! Jag gillar även -dry your eyeliner- så jävla bra textrad!!