torsdag 24 september 2009

today it is


Mitt hardcore rum som är stökigt, precis som det ska vara!
Har man det inte stökigt är man inte kreativ.


Jag är även cool då jag jobbar:
Mehe.
Jag vet inte hur jag ska göra med Lycksele!
Alltså, det är inte det att jag inte vill fara.. men snålheten har drabbat mig.
Som jag skrivit förut, vill jag verkligen betala för att bli full?
Linnéa tycker att jag ska festa nyktert, men jag är inte rolig av naturen och kommer mest bli irriterad då alla är fulla, that I know.
Jag har ALLTID haft svårt att resonera med mig själv om något är bra eller dåligt, rätt eller fel.
Därför vill jag gärna att någon bestämmer åt mig.
Sååå.. OMRÖSTNING!



2 kommentarer:

Hennes Kungliga Majestät sa...

FESTA! Du har ju redan en sjua. Annars får du helt enkelt låtsats vara mig och ha skitroligt nyktert! Jag kan lära dig alla knepen! Kom annars bara hit för att umgås och köra bil! Om du inte vill kan du sitta här och se film medans vi är på hotelle. Det är ju samma sak om du ser film i åsele eller ser film här! Förutom att vi är ett roligt sällskap. (Hotelle kostar 150 på lördag och jag gissar på 100 kr på fredag)

Marlene sa...

FESTA! Och det Linnea skrev. Fast jag tycker inte att du ska sitta och se på film utan jag tvingar dig att umgås med oss på kvällen. YOU KNOW YOU WANT TO!