torsdag 10 september 2009

for crying out loud, you know I love you

Igår beställde jag tröjor från threadless! snygga som snögen!
Inte dyrt heller.
Att försöka hitta snygga jackor verkar dock helt meningslöst så jag vet inte om jag borde ge upp eller något.

Aaaaanyway.

Idag ska jag göra lite religion and shit.. har inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag!
När man är ledig varje dag i princip och alltid kan göra vad man vill blir det förbannat uttjatat och det slutar med att man gör absolut inget.

Min chef ringde imorse och vill att jag ska jobba helgen då Lyckselemarknaden är.
Egentligen vill jag ju inte jobba men jag tjänar typ 2000 på 2 dagar, vilket inte är så dåligt.
Men jag får se.

Även så är tanken att jag ska upp till älgskogen ihelgen och jaga, haha;D
Jag antar att det är därför Linnéa inte tycker jag är kvinnlig.
Jag älskar allt som män gör, i princip.
Jag älskar shoot 'em up spel, alltså spel som går ut på att döda.
Jag älskar att jaga.
Jag älskar att svettas och att äta i mängder! och då inte choklad som en tjej skulle ha gjort utan typ kött.
Jag är inte speciellt intresserad av kläder, smink eller hår.. det kan vara kul om någon fixar mitt hår men that's it typ.

Jag tror jag skulle sett ut såhär om jag vore kille:

För jag är så damn alternativ.

Inga kommentarer: