tisdag 8 september 2009

breaking

Hade ställt klockan på 9 imorse med jag pallade inte kliva upp då så jag ställde om den på 10.
Då klockan ringde 10 hade jag svårt att få upp ögonen alls.. *gääääääääsp*.
Duschade iaf och for på abf för att skriva in mig där, finally! jag är seg i starten.
Men jaaa... såhär ligger det till:
- Jag har typ jobb här i Åsele på Åseborg och dom vill skola in mig på andra avdelningar.
- En gubbe ringde idag och vill att jag ska bli personlig assistent i Stockholm.
- Jag vill plugga till undersköterska, för det är bra att ha i "bagaget".
- Jag har INTE fått mitt betyg i Nk B av Draggen, eftersom Draggen är cp!!
Såhär skrev rektorn "jag har skickat ett mejl till läraren men hon har inte svarat".. WHAT THE!? ni jobbar i samma byggnad för satan! PROMENERA DIT JAG BEHÖVER MITT BETYG!!!!!
- Jag vill flytta NU.
- Jag borde börja träna om jag ska söka polis.
- JAG ÄR OSÄKER PÅ ALLT!

Är det smart att flytta om man har jobb?
Jag vill flytta.. jag vill inte fastna här.
Vad ska jag göra?
Jag vet inte vad jag ska göra...

Vill skicka en speciell tanke till min vän Linnéa som har varit på op. idag.
Hoppas det gick bra och att du mår bra!
Puss:*

you make breaking hearts look so easy
it seems like you've done this before

Inga kommentarer: