tisdag 15 september 2009

the best of me

Det är så grymt tråkigt att vara ledig!
Idag vaknade jag 12, åt 2 mackor och satt vid datorn fram till 15 då jag, mamma och E for och handlade.
Och det ÄR möjligt med snygga killar på ica i Åsele tydligen! Jag får klä upp mig tills nästa gång.. sweet.
Och efter det har jag skickat in religion och sett idol.
Jag hade lika gärna kunnat sova hela dagen ungefär.
Men jag sover så dåligt nu så det är sjukt! Ångest tror jag stenhårt på.

Även så hade Annika fått bort marknadshelgen redan, synd, men jag tänker iaf inte till Lycksele.
Det är inte kul att vara i Åsele heller, men jag tror att det är säkrast så.

Jag har inget att skriva, sry.
Jag är less och arg idag.
Jag SKULLE vilja skriva vad jag känner och tycker, men inse skiten jag skulle få för det alltså!
En dag ska jag säga exakt vad jag tycker, and then leave everything behind.

if you look in the mirror and don't like what you see
you can find out first hand what it's like to be me
so gather 'round piggies and kiss this goodbye
I'd encourage your smiles, I'll expect you won't cry

Inga kommentarer: