måndag 17 augusti 2009

we can dance if we want to

Jag borde plugga körkort sooooo bad!:( ska snart göra det är tanken.
Sitter och kollar kläder and shit just nu mest:) det är så mycket roligare än att läsa om miljöutsläpp.
Ska till Umeå på torsdag så då tänkte jag passa på att handla lite!
Linnéa har till uppgift idag att komma ifrån slavarbetet så vi kan roa oss kungligt till helgen!
det vore typiskt om det inte gick.. annars tycker jag att hon ska sjukanmäla sig!!

Annars så.. jag mår fortfarande lite dåligt efter i helgen! konsumtionen av alkohol låg på alkoholistnivå då det kändes som jag var tvungen att visa Björn norrlänningars förmåga att hinka.. jag anser att jag vann vårt vad, men det var inte vackert! han kräktes som en get, vilket inte jag gjorde - mes;)
Hur som fick jag lite mersmak för det "unga livet", jag har jobbat hela sommaren och är less på det här, det är så tråkigt.
Sedan att mina 08:or peppade mig jävulen på att flytta ned gjorde ju inte saken bättre.
Även om en del olustiga historier även kom upp.
Jag vet inte om jag platsar i en större stad egentligen.. jag menar jag tyckte verkligen inte om Umeå.. men det känns liksom som att jag skulle passa bättre längre söderut.
Förmodligen kommer jag hamna här iaf innan jag fyller 40, men som sagt, det "unga livet" är det som lockar mest - att få tillfälle att vara efterklok är viktigt.

I'll hope for fun!

Inga kommentarer: