tisdag 11 augusti 2009

pour some sugar on me

Viktoria har tydligen pratat med Anita idag och sagt fina saker om mig, tack Vikkan!:D
Jag hoppas i och med detta att jag har halva inne, så att säga.

Annars så har jag fixat med rummet, som förövrigt har världens coolaste färg på väggarna och snart även världens coolaste man!
Ska nu göra fruktsallad och se fight club med min kopia.
Imorgon är jag ledig och vet precis hur jag ska spendera dagen! smida kommer det göra.

Det känns så fruktansvärt bra alltihop just nu!
Jag har faktiskt en plan och även en plan B.
Aldrig att jag nöjer mig med att stanna kvar här uppe och hamna i vardagssörjan med samma utarbetade rutiner och alltid samma människor runt mig.
Jag tror att om man är nöjd med allt i min ålder är något fel, man har alltid mer att se och människor att träffa.

Hej!

wasn't having any fun
and the words you said
tore through my head
like bullets from a gun
and I shoulda just shown up and said,
"get in this car, let's run"


Inga kommentarer: