måndag 3 augusti 2009

ja mena wow, tack.

LUNCH! underskattat! Man blir människa igen och orkar i 4 timmar till.
Ledig imorgon:) då ska vi grilla i Tallberg, men sedan måste jag hem igen för jag börjar 7 på onsdag.
Är även ledig fre-sönd.. så får jag inga erbjudanden, så att säga, tänker jag kasta ut datorn, stänga av telefonen, låsa in mig och kasta bort nyckeln!

Min taktik fungerar inte so far heller.. fast det har bara gått 1 dag lite drygt.
Såg honom imorse 06.45 då jag var påväg nerför trappen till Gullvivan...
han vinkade lite längre bort i korridoren, jag gjorde en Sylviavinkning i 0.2 sekunder och sprang sedan nerför trappen - jag kunde ha stannat och pratat, men det går emot min taktik.
Skriver han inte ikväll ska jag äta upp min fars keps.

I don't mind
You’re someone that ain't mine
But someone that I'll get
And you don't know how
Hard I've tried
To convince myself that I
Can easily forget

2 kommentarer:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Hejja Greta, friskt humör! Pojkarna får hänga utanför!!

Hennes Kungliga Majestät sa...

Hejja Greta, friskt humör! Pojkarna får hänga utanför!!