lördag 4 juli 2009

who lives forever anyway


Oj! en sån dag!
Gamlingarna har varit helt galna!
Sprungit fram och tillbaka, letat klockor som redan sitter på armen, möblerat om och spottat i mitt hår då jag försöker mata dom så att de inte ska dö eller liknande!
Inte tacksamt.

Anyway har jag duschat nu och ska se iaf ett avsnitt av True blood - fett bra serie!!!!! fast det tycker jag ju om alla serier jag ser.
Den här handlar dock om vampyrer och det är ju min stora passion här i livet eftersom det är lite goth över det hela och jag är alternativ.
Jag ska måla mitt rum blodrött för jag är så satans alternativ!:D - pappa klagar på det.
Har även töjt mitt öra cirka 5 mm till på 2 dagar, för att jag kan.
Många ifrågasätter det här med töjning - däribland min mor - men jag förstår inte vad som är så konstigt.
Hur kul är det att ha en kropp och inte gör något alls med den?
Jag kommer aldrig bli oförstörd igen och det är jag glad över, oförstörd är så jävla 80-tal.

Frågetecken har jag med våld börjat räta ut till utropstecken även om jag inte har fått svar.
Jag skiter i det nu!
Baby, you had me.

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Hejja Greta! Hejja Greta!! *viftar med flaggor*