onsdag 29 juli 2009

Slutat för idag!
Det innebär dock inte att jag inte har massor med saker att göra.
Nu ska jag klippa gräset, sedan ska jag måla, sedan ska jag duscha, sedan ska jag på konsum, sedan ska jag köpa en parfym, sedan ska jag ha spa... med mera.

Är ledig imorgon och på fredag, om ingen ringer och övertalar mig till annat.. jag är dålig på att säga nej nämligen.
Annars så har jag planer för imorgon!:D nervösa planer, men jag tror att det kommer gå bra!
Har även bokat lite mindre mysiga planer, inte mysiga alltså, men snygga!
Haha, jag vet att det är sjukt irriternade då jag inte skriver ut vad jag ska göra, men det är det som är så roligt!

I felt like putting a bullet
between the eyes of every Panda
that wouldn't screw to save its species.
I wanted to open the dump valves on oil tankers
and smother all the French beaches I'd never see.
I wanted to breathe smoke.
puss :*

Inga kommentarer: