fredag 31 juli 2009

eighteen ain't so sweet

Igår var jag med en gammal man! Han är bara 23 men vi drar hela tiden kopplingar till hur gammal han är, vilket får mig att skratta lika högt varje gång!
Vi såg massa film, en hel säsong The office, åt godis, drack trocadero och även svart kaffe.
Han jobbar nämligen natt så han var tvungen att hålla sig uppe hela natten för att kunna sova hela dagen idag... det här resulterade i att jag var uppe till över 5 och kommer inte kunna sova inatt.. men jag börjar 7 imorgon:( crap.
Det var iaf fett med kul och ska göras om snart, jag hoppas på måndag, för jag jobbar helg igen, CRAP!
Det är även crapig sommar med 0 sol.

Jag vill utomlands typ nu, vem är på?

Även så är mamma i tallberg så jag lär inte äta på 4 dagar, mat är överskattat om man måste laga den ensam och bara till sig själv.
Ja, jag vet, jag kommer aldrig kunna bo ensam for real.
Men det gör inget, för jag tänker gifta mig snart! med en rik gubbe.

I still believe
that there is more love than hate
there's more heart than ache
and we are stuck in this great big world together

Inga kommentarer: