lördag 25 juli 2009

the bird of Hermes is my name, eating my wings to make me tame

Hej och hå, det var ett tag sedan.
Har varit upptagen med att se anime!:D
Köpte anime för hela slanten på marknan (närmare bestämt 1000 kronor), mamma betalar!
School rumble, Fullmetal, Weed och DN Angel. Sedan hade Amanda köpt Hellsing och Basilisk - de som känner till mitt beroende förstår att min lycka var total.
Då jag ser anime bryr jag mig inte om sömn, mat eller mänsklig kontakt, SÅ bra är det!

Nog om det.
Har nyss kommit från jobbet, som jag egentligen ska vara ledig ifrån, men några missöden har lett till att jag jobbar fredag, lördag och söndag, fast jag skulle vara ledig alla.
PENGAR är anledningen.
Kunde dock inte sova inatt för jag fick massa sms (:]) så jag är astrött nu...
Lyssnar på Jakob Hellman och funderar på att äta.. eller möjligen lägga in musik och gå ut på promenad för att det är mysigt.

Vart är alla bilder från MARKNADEN btw!?!?!?!

Raped by my childhood?
What the hell do I know about rape anyway?
Well, I guess it's fun to pretend
Sorry
Just a thought that occurred
when I wasn't quite awake enough
To dismiss it

Inga kommentarer: