lördag 16 maj 2009

kusin kusin, I have to love you




Tillägnat min kusin Björn "Björne" Ingelsson.
Han är, tyvärr, nog den person som förstår mig mest.
Eller åtminstone förstår mig utan att dömma mig.
Det spelar helt enkelt ingen roll vad jag tycker, tänker eller säger, han säger alltid vad han tycker men låter mig tycka vad jag vill.
Vi har inte umgåtts så mycket som jag velat, nånsin.
Han har växt upp och slutat gilla digimon.
Han är nu någon form av man, men jag kallar honom kort och gott för "brat".
Han brukar kontra med "skogstrollet" eller "jävla norrlänning".
Fast sedan ursäktar han sig alltid med att jag är den bästa tjejen han vet.
Jag hoppas jag får träffa honom i sommar!
för även om han är knäpp och rätt dryg ibland så är han den person som är mest lik mig there is.

Puss på dig :*

Inga kommentarer: