onsdag 27 maj 2009

every time I turn around

Gjorde provet idag, tror det gick bra faktiskt!
även om jag gjort det så känns idag inte bra.
Dessa moodswings..
Har jag världens taskigaste självförtroende eller?
Det är så onödigt att ens få mig att undra..

Annars så.. ja jag åt mackor till middag.
Vill ut och gå men jag orkar inte, jag är helt lame.
Just really hate this feeling.

Kommer det alltid vara såhär?
"jag vet vad jag är värd".. vet jag vad jag är värd?
träffsäkert.. verkligen.

Nu blev det här väldigt osammanhängande, men såhär är det:
Boys will be boys.
De vill vara med en, oja. Om jag skulle råka ge någon sorts respons tar dom de dock som att jag vill gifta mig.
Jag borde bara skära av det, I know.
I'll do that..


Don't it make you feel good
When the sun comes after the rain
And don't it make you feel good
When a chance you lost comes round again
When it doesn't feel right
Well there's something you should know
Behind every cloud there's a sun waiting to show
Don't it feel good

Inga kommentarer: