söndag 24 maj 2009

erotisk politik

Well, long time no see.
Jag har varit i Tallberg sedan i onsdags och huggit ved as a man!
Måste säga att jag gärna jämför mig med Hulken.
Anyways så fick jag världens sötaste samtal i fredags då jag var ute och promenerade i skogen:] det lever jag på än.

Annars såå.. jaa..
Kom hem från tallberg igår, såg yesman, var på promenad klockan 2 på natten, alone.
Det var ungefär det skönaste jag gjort sedan förra sommaren.
Jag ÄLSKAR att gå ensam på natten med min musik, skulle förmodligen kunna gå hur länge som helst.

Idag har jag mest gjort läxa i solen (brände mig) och fjollat med Elvira, som vanligt.
Ska ta 07.05 bussen till Umeå imorgon (Y).
Har ingen skola men jag har en grej att göra hur som haver.
Det är 9 skoldagar kvar nu, I'm as happy as ever!
Jag har INGEN aning om vad jag vill göra men det är okej.
Det ser ljust ut.

Längtar även till helgen och hoppas jag får besök:D

best fo the best


Inga kommentarer: