fredag 3 april 2009

you're not the only one

Sitter nu på historian och jobba med samhälls, since FN-dagarna suger! har avbokat 2 körlektion för det är cptider.
Måndag 12.30 - 16.30
Tisdag 9.00 tills vi är klara... klara med vad kan man fråga sig.

Våran riktiga lärare är även sjuk! hon är alltid sjuk då hon behövs.

Hade ju som sagt körlektion 0710 imorse - trött.
och VEM försov sig!? som vanligt då jag MÅSTE upp.
Duschade håret, sminkade mig, klädde på mig, fikade och packade på ungefär 15 min... REKORD!
Helt galet stressad var jag.. dålig start:(

Nu ska jag iaf forska lite om länder som kan tänkas ha ihop det med Venezuela.
Vi hörs sedan!

I heart Bandit

Fridens.

I'm trying to teach you something
But you turn away
So I'm trying to show you the path
But you'll walk astray
I would cross the seven seas
Just to get to you
I wouldn't sleep a thousand nights
To give what belongs to you

Inga kommentarer: