torsdag 2 april 2009

the glass tastes messy, chew it louder

MHM!
Rasism har jag nu. Trefligt.
Vi försöker få tag i amnesty men de svarar inte, suck 'em.
vi ska redovisa det imorgon.
Och jag ska till Haga och redovisa på måndag med Kb och Lars.. vi kan inget:( cry cry cry.
Jag måste plugga i helgen och det lär ju inte bli något av.
Linnéa, säg åt mig att jag måste plugga!!
MÅSTE MÅSTE MÅSTE.

Idag har jag körlektion ggr 2, efter varann - dallarbent.
Sedan ska jag gå på stan lite och spana.
Then universitet och plugga med Amanda.
Måste lägga mig senast 22 då jag har körlektion 07.10 imorgon.
GUD, så trött jag blir!

fridens.

Många av oss bygger nåt
andra river ner
och fördriver tiden med att titta på
skrivna ord finns kvar för gott
det du säger bleknar bort
du är och kommer alltid att va rädd
här är scenen varsågod
alla väntar sig nåt stort
så visa hela världen ditt geni
jag har mera tålamod
än vad du har hårda ord
det måste du förstå

Inga kommentarer: