torsdag 16 april 2009

behöver jag inte uppdatera?

varför klagar folk då jag inte gör det då?:S

Såg nyss Eden Lake med Elvira.
Förbannat jobbig film! allt gick åt h-vete!
Dom bara dog på löpande band.
Cpfilm.

Även så skrev Johan ikväll.
Jag tänker använda Johan istället för Mr Övik.
Menar, hur ofta skriver jag om mitt ex som jag förövrigt skiter fullständigt i? inte ofta.
Så skriver jag Johan vet ni vem jag menar.
Han skrev att han sitter i Venedig, att det regnar och att han är nedstämd.
Hur kan man vara nedstämd i Venedig!?
Hur som haver gillar jag inte då folk skriver så.. jag kan ju inte göra något åt det atm:/
Jag har som svårt att veta vad jag ska ge för respons då folk verkligen öppnar sig.
Vad ska man säga och göra?
Ibland ska man inte göra något.
Ibland borde man säga något.
*snurrar i huvudet*.
Jag blir kanske aldrig bra på att ge den respons som önskas, men jag kommer alltid vilja ge respons.
På så sätt är jag nog bra! jag vill att alla ska vara glada, även om jag nästan inte ens gillar personen.

Anyway.. nu ska jag lyssna på Eldkvarn - Fulla för kärlekens skull och bränna den bästeste skivan ever!
En sån där skiva som man ska ha då man bilar till Peace and Love den 22 juni.
*blink blink*

because I always think that I know how to be
but I always thought that I would end up with you
eventually

Inga kommentarer: