söndag 22 mars 2009

you robbed a spermbank because you're a fag.

Ja Linnéa, ni ska få se mitt hår... soooomewheeere, over the rainboooow.
Vill sova, men rickard säger att jag inte får.
Jag får inte heller tycka att han är söt.
Han säger att han ska berätta något kul - jag vet att han ljuger.
vafan..

nu har jag den där jobbiga känslan av att vara en strandad val igen..
- nu hatar jag helg.

Simons bästa tips för beachen -09: träna som en elitidrottare och ät som om du låg i koma.
jahapp!
Jag bad om att få bo med honom till sommaren så att han kunde tillämpa det på mig.
Han kontrade med: jag skulle inte kunna vara så dum mot dig.
Jag ser inte det dumma med det?

Nä, jag vet inte om det beror på den sena timman, att rickard försöker lura mig eller den plötsliga insikten om att jag sabbat en hel veckas träning.. men nu är jag less på att vara vaken.
Tog dock just tag i ett av problemen.
För jag är fan less.
lesslessless.

GOD NATT!

Let me be the one
who calls you baby all the time
Surely you can take some comfort
knowing that you're mine
Just hold me tight, lay by my side
Let me be the one
who calls you baby all the time

Inga kommentarer: