fredag 13 mars 2009

det finns sätt att ta sig dit

Det börjar kännas meningslöst att ha blogg, funderar på att ta bort den..
den tillför ju inte direkt världen något, om jag uttrycker mig så.

Sitter på skolan nu och har historia, vi ska skriva om en släktingar, en historisk händelse, ett hus i trakten där man bor eller dylikt - boring.
Jag ska ringa och rådfråga mormor i helgen, nu orkar jag inte.
Jag tränar på den sista redovisningen för den här veckan (Y), jag är less på att redovisa I tell you.
Jag är även mycket sugen på att dricka..iste tror jag! eller kall trocadero. Eftersom inget av det finns i min närhet så tänker jag förbli törstig i protest!
Har btw färgat håret mer! nu är det MÖÖÖÖÖÖÖRKrött:) vackert.

anyway, vi hörs sedan så ni får veta om jag slapp plugga hela kvällen.
jag behöver ingen lag
och inga jävla föredrag
du är du och jag är jag
och är det så att din väg ändå
går precis intill
så kan vi bara hjälpas åt
att komma dit vi vill

2 kommentarer:

Hennes Kungliga Majestät sa...

OMG! NAJS! Jag vill see!! Och ta inte bort din blogg, I'm back! ;) (and i'm fat)

Anonym sa...

Duee! Jag vill se ditt hår :)