måndag 9 mars 2009

dance forever my only one

Börjar strax rasismen.. vi ska förbereda en redovisning för lärarna nu på torsdag!
Är vi ens i närheten av klara!? NÄÄÄÄ!

Jag har 3 redovisningar + inlämningar den här veckan, jag känner inte att jag är beredd på något.
Nu kanske ni tycker "aaaa, men det är ju ditt eget fel, du har ju haft hela lovet på dig", sure, men vissa saker går inte.
Ibland kan man bara inte - it's hard to breathe with no air, typ.
Jag har aldrig varit såhär less, på botten av hålet!
underligt underligt.

Jag vill se min kärlek Joakim Thåström i sommar, men ska han till hultsfred eller?! NÄÄÄ SÅKLART INTE, VARFÖR SKA JAG FÅ SOM JAG VILL!?!Han är på arvika och peace and love...

Jävla jävla.

Nu ska jag ha rasism iaf, och vara förbannad..
kan ju leka Hitler, christer lär bli nöjd.

Vi säger så

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi jobbar i höst, och åker 2010 ?