torsdag 15 januari 2009

.....seriously..

Jag ar 2 lektioner idag! och jag missade en av dom;O
Var tänkt att jag skulle ha stresshantering 08.20-09.10, sedan har jag rasism men den lektion är inställd idag då lärarna är i London.
Men det går ju som dåligt att infinna sig 08.20 då man ställer klockan på 08.00!
som tur är kom jag inte på att jag var sen som satan förrän jag nästan var framme på skolan och såg klockan.. snacka om paff jag blev då den stod på 08.48...
Jag fick tydligen för mig att jag börjar 09.20:S
Jag suger ju på livet!
tur att läraren är ett flum och förmodligen inte ens tog närvaro.. det gjorde hon iaf inte sist.

Imorgon har jag 1 lektion, stresshantering, direkt på morgonen och sedan åker jag hem till Åsele.
Denna helg blir en plugghelg och då är det skönt att vara hemma och slippa laga mat och sådant själv:)

Om exakt 1 timma börjar matten och sedan slutar jag för dagen.. slappt..
känns som jobbigt att vara här egentligen!
Borde prata med syon om att få mitt omdömme för naturkunskap men hon är ju upptagen som vanligt..
Får skriva upp mig för 30 min så hon kan skriva ut ett papper åt mig..

Nu ska jag se mio min mio och vänta på att matten ska börja XD

CS

XOXO

Jag har vittring på livet

Inga kommentarer: