måndag 8 december 2008

time got no time to wait for me

Linnéa tror att jag har halsfluss eller körtelfeber! Linnéa brukar ha rätt:S
Duktig idiot! har inte tid att vara sjuk, jag vägrar vara sjuk!
FIGHT IT!;O

dumma dumma dumma dumma dumma dumma dumma dumma.

Nu vill jag ha lov, friskhet, fondue, Linnéa, Lyckseleälsklingar, mys, godis, julklappar och en jävla tomte som dricker glögg!
Men närå, ont i halsen, det tyckte högre makter var jävligt roligt.
Nu plågar vi Greta lite extra mycket innan jul!

Nu ska jag försöka svälja lite vatten och sedan ska jag se tv tills jag somnar av utmattning!

XOXO

Strimmor, jag öppnar mina ögon försiktigt
Jag har varit här förut
människorna här verkar så lyckliga nu
är det 1997?

Strimmor, jag kan ha förlorat min heder
jag kan ha förlorat allt
men när solen går upp är vi långt härifrån
så jag håller huvudet kallt

Du och jag har ingenting och vi kan inte knäcka varann
vi måste inte hålla tankarna klara


Strimmor, ett skitigt fönster mot världen
och en vind som tar sig in
rymden är så lockande och len inatt
och lika stark som en halva gin
Du och jag är inget vidare bra
men jag kan inte säga nej
jag kanske rent av behöver dig

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du kan ju inte bli sjuk gumman! jag vill ha dig i helgen. nu har jag ju gjort bort svenska nationella så jag är värsta happyface - även fast jag har fysikprov på torsdag och biologiredovisning imorgon.
Gief mig dig!