onsdag 3 december 2008

oh so pretty

Är jag inte idag! ser ut som 7 svåra år.

Tack vare den jävla svenskan - som förövrigt är inlämnad nu - har jag sovit ungefär 8 timmar på 2 dagar. Somnade till Dunderklumpen inatt då jag är så uppstressad att jag inte kan sova alls om det är tyst.

Svenskan slutar 09.00 (40 jävla fucking minuter!) och sedan har jag 95 minuters hål.
Efter det har jag matematik, lunch, internationell ekonomi och därefter historia b.
Innan lovet har jag nu samhällsredovisning och landsredovisning kvar vilket känns skönt!
Nu kan jag kanske börja leva lite if lucky.

Har förövrigt hittat fetaste finklänningen till nyår från Forever21:D
Men då måste jag byta bankkort för jag har inte visa;/ jag är omodern.
Ska fixa på måndag!


Ikväll ska jag ut och gå, se grey's, sova som ett as!

Utgång på fredag? om Kissen får bestämma!
Vet att jag sa att jag aldrig ska bli full, men det är faktiskt bara bland vissa människor det gäller.
På lördag kommer soulmate och då ska vi handla julklappar:]
Så, det bli första helgen på länge jag är i Umeå. Fun fun?


XOXO

Do you remember that day when we met
you told me this gets harder
well it did
been holding on forever
promise me that when I'm gone
you'll kill my enemies
the damage you've inflicted
temporary wounds
I'm coming back from the dead
and I'll take you home with me

Inga kommentarer: