tisdag 16 december 2008

what a catch

Klev upp typ 08 imorse, drack ett glas yoghurt, såg på Vakna med the voice - as always, och gick till bussen.
Vi såg Madagaskar 2 på svenskan, lyssnade på redovisningar på samhällsen och efter lunch hade jag matte.....slappt!

Imorgon börjar jag 10.35:)
Har då matte, lunch, seminarium (det får gå som det går) och historia b där vi ska förbereda oss inför provet på torsdag, om nu det är någon större mening!?!??
Efter skolan ska jag på vägverket och lämna in min ansökan om lämplighetsintyg, handla sista julklapparna, baka och packa för hemfärd på torsdag!
Johan vill att jag ska ut med honom, Mattias och long lost Petter på fredag, men jag dissar;P
Även om jag fan saknat Petter:S sist jag såg honom blev han antastad av horor på Barcelonas bakgator.

well well...har laddat hem Skönheten och Odjuret så jag hade tänkt lägga mig i sängen och se den efter snart 5 timmars pluggande.

Hat btw börjat på en ny anime! Tales of the abyss:D Smiskbra.

Jag tycker det kommer bli hur bra som helst:]

Lars Winnerbäck - Spöket
Lyssna på texten

stayed long enough to know
I don't know anything
I remember long ago
when love was a simple thing

Inga kommentarer: