måndag 22 december 2008

just like you wanted, right?

oh my god!
Jag har börjat lyssna på Jeffree Star! jobbiga är att killen är så sjukt snygg! snyggare än jag nånsin kommer vara:S that's a bitch.


Har klarat mig från magsjuka so far, hoppas att det förblir så!
Jag vill verkligen verkligen inte vara sjuk på något sätt!
men jag brukar alltid bli sjuk just då jag tror att jag har klarat mig..huvva!
hoppas jag inte smittar någon av mina old ones imorgon.


Fick veta att jag ska jobba imorgon 08-17, opepp....
Jag vill sova, men ja, jag vill ju tjäna pengar också.
bara imorgon kommer jag tjäna ungefär 1000 kr, möjligen lite mer, så det är faktiskt inte så illa.
Sedan så ska jag även bränna mina nyårskivor imorgon! och alla ska älska dom! - lägg märke till hur jag inte ger er något val.

aja, nu ska jag tvätta ansiktet och borsta tänderna!
sedan ska jag försöka sova trots att det är så tidigt.


XOXO


1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

Tack för det mycket fina julkortet!! Du är mkt duktig som knåpat ihop det!! Och mycket fin handstil på kuvertet! :D