tisdag 23 december 2008

ex-mas

ooooh, så pepp jag är just nu:D
Marlene min vän har skickat inte mindre än 68 låtar med system of a down, hur kan man inte vara pepp!?
Har även nästan bestämt vad jag ska dricka på nyår! hpnotiq, inte mycket starkare än vin men med en neonturkos färg! så när alla andra sitter med sitt billiga öl - haha! flashback! Linnéa: vet du att det där är det billigaste ölet som går att köpa? ;D jag älskar dig! - så sitter jag med något som faktiskt ser gott och vackert ut!
vad sägs?
Hade även tänkt köpa några cider.
Huvva så pepp jag är.

Marre och Ante, dra inte till gbg! lek med mig istället!
Linnéa, spring hit!

Tasty Wheel på er:}

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

jag har en hpnotic. Den smakar russin. Den är inte särskilt god om jag måste var ärlig.. Det går inte att dricka som den är. Men man kan göra vindrinkar på den