måndag 17 november 2008

with me tonight

Nu sitter jag här med den där jävla häxprocessen igen!
Det enda positiva med det här är att då det blir så utdraget blir jag pepp på att få bort det - jag är alltså inte nervös längre.
Ska skicka in mitt PM om olja och träna på redovisningen ikväll.
Imorgon ska jag skicka in MVG uppgiften som hör till redovisningen samt träna på den sista dagen innan det ska hållas sista timmen på onsdag.
Måste nämligen ha det då för jag drar till Lycksele på torsdag ju!:D
Klad hest.
Dock måste jag verkligen öva på mitt nationella tal jag ska hålla nästa vecka på tisdag, det känns som om det kommer bli av...:(

Måste även göra en lista till min man Marlene på musik som är nödvändig, men ingen tycker om min emo-kinda-music;O Fast jag känner att både Linnéa och Marlene har börja gå över på mitt lag gällande musik;) (L)

Anyways, plugg! hörs sen
This is not what I do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
It's the wrong time
For somebody new
It's a small crime
And I got no excuse

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer du på torsdag redan?! HAPPYFACE!
Mjeow, ja babe, send it to me. Jag tycker om den mesta av din musik så - jag klagar förhoppnigsvis inte, hihi. Dock så är jag mer för partymusik när det gäller att supa. Men jag älskar dig ändå. Let there be Thursdag.