lördag 15 november 2008

Let it bleed

Fick ett sms inatt, ett lustigt sms som jag väntat på.
Tack gör att du gör det så jäkulskt enkelt att ignorera dig.

Har 2 säsonger av Grey's anatomy som jag ska titta på idag, känner mig slö.
Firar min födelsedag lite idag eftersom jag inte kommer vara hemma nästa helg, så jag har ätit fett med tårta, mår dåligt;P

Men äsch, är verkligen inte på humör, sorry.

What's left, but a section of pigmy size cuts
Much like a slew of a thousand unwanted fucks
Would you be my little cut?
Would you be my thousand fucks?
And make mark leaving space for the guilt to be liquid
To fill, and spill over, and under my thoughts
My sad, sorry, selfish cry out to the cutter
I'm cutting trying to picture your black broken heart
Love is not like anything
Especially a fucking knife

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag hoppas att det är till Lycksele du har tänkt dig! :)
Missing you.